niedziela, 5 marca 2017

Jak naprawić pokruszone cienie/bronzer/róż


Pokruszone cienie/bronzer/róż? To nie problem! Wystarczy kilka minut i z powrotem możesz mieć swój ulubiony kosmetyk w kamieniu:)

Potrzebujemy:
- spirytus / wódka
- ręcznik papierowy, papier toaletowy czy chusteczki higieniczne
- przedmiot, którym będziemy dociskać nasz pyłek (może to być pieniążek, łyżka czy zakrętka)

1. Na początek wysypałam zawartość pudełka na kartkę, wyczyściłam je, następnie pokruszyłam jeszcze bardziej bronzer.

2. W kolejnym etapie wykorzystujemy spirytus. Ja dodaję na oko:) Potrzebujemy takie ilości, aby nasz produkt miał konsystencję takiego błotka:)

3. Teraz potrzebujemy nasz przedmiot. Ja wykorzystałam pudełko po pudrze, owinęłam papierem toaletowym i przyłożyłam do bronzera, odciskając w ten sposób alkohol. Czynność powtórzyłam 3 razy, zmieniając papier i pozostawiłam bronzer do wyschnięcia.

Efekty widoczne na zdjęciach:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz