poniedziałek, 30 stycznia 2017

Zakupy z Aliexpress #1


Myślę, że nie tylko ja tak mam, że zanim coś kupię to najpierw szukam informacji o danym produkcie w internecie, chętnie czytam recenzje i odwiedzam różne strony oraz blogi w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: czy warto?
Jak zrobić zakupy na Aliexpress pisałam TU.
Co jakiś czas będę Wam pisać o produktach, które zamówiłam na Aliexpress i o tym jak one sprawdziły się u mnie.
Cykl "Zakupy z Aliexpress" zaczynam od produktów do paznokci.

Dzisiaj opiszę Wam:
1. Syrenka
2. Efekt lustra.
3. Świecące kamyczki.
4. Ozdoby.

1. Syrenka. Link do produktu (klik). Koszt to 4 zł za sztukę.

Jak widzicie na zdjęciu jest to po prostu brokat. 

 Dla porównania po lewej prawdziwa syrenka, po prawej z Aliexpress




2. Efekt lustra.
Niestety link wygasł. Zamawiałam u sprzedawcy ZheJiang YanKun za około 8 zł.
Nie polecam.
Czytając opis produktu oraz recenzje spodziewałam się, że rzeczywiście ten efekt lustra będzie bardzo zbliżony do tego jaki uzyskujemy przy pomocy pyłków firmy Indigo czy Semilac. Efekt, który uzyskałam przedstawiam na zdjęciu poniżej. Pyłek daje lekki połysk, ładnie się odbija światło i nawet wybaczyłam mu brak efektu lustra, ale trwałości nie wybaczę. Schodzi po 3 dniach.





3. Świecące kamyczki. Link do produktu (klik). Koszt to 2,70 zł.
Zamówiłam na próbę z czystej ciekawości:) Jak dla mnie są to "kamyczki", ponieważ są dość spore jak dla mnie. Wystarczy trochę światła i mamy taki o to efekt:




4. Ozdoby. Link do produktu (klik klik). Koszt to ok. 3 zł
Polecam. Są tanie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz