środa, 7 grudnia 2016

Naturalne SPA #2 peeling + body wrapping = ujędrnienie

W dzisiejszym SPA pokażę Wam mój sposób na jędrną skórę:) 


Wszystko zaczęło się od zmiany pracy i nagle przez 8 godzin byłam wręcz zmuszona siedzieć. Mimo ćwiczeń 2 razy w tygodniu, zauważyłam, że moja skóra traci na jędrności i zaczyna powstawać tak zwana skórka pomarańczowa, czyli moja skóra podczas stania i leżenia była gładka, ale wystarczyło ją ścisnąć i mogłam zobaczyć objawy cellulitu. Więcej o cellulicie pisałam TU (klik).
Wtedy zaczęłam szukać w internecie, co mogę jeszcze zrobić dla swoich ud oprócz odpowiednich ćwiczeń i diety. Tak wpadłam na body wrapping :)

Na czym polega body wrapping?
Jest to zabieg owijania folią ciała po wcześniejszym nałożeniu odpowiedniego preparatu, zabieg ma za zadanie pobudzić krążenie krwi oraz przepływ limfy, działa rozgrzewająco, dlatego osoby z żylakami, nadciśnieniem czy tendencją do pękających naczynek nie powinny go wykonywać.
Jak wygląda to u mnie i co stosuje?
Najpierw wykonuję peeling kawowy
Jak zrobić taki peeling? To proste! Wystarczy, ze ktoś pije kawę:) nie wyrzucam fusów tylko przekładam je sobie do miseczki, zazwyczaj zbieram fusy w dzień wykonania peelingu oraz/lub dzień wcześniej, tyle, aby starczyło na całe ciało. Mam 2 sposoby na peeling kawowy, można go wykonać wg przepisu tu (klik), czyli fusy + oliwka lub fusy + żel do mycia. Robiąc body wrapping używam sposobu nr 2:)
Wykonuję peeling całego ciała, skupiając się przede wszystkim na udach i pośladkach, w tych miejscach robię dłuższy masaż. Po kąpieli wcieram swój ulubiony olejek z pomarańczą z firmy Alterra, następnie owijam się najzwyklejszą folią spożywczą od kolan aż po piersi. Najczęściej wskakuję pod koc z ulubioną książka, a po godzinie lub nawet dwóch rozcinam folie i wyrzucam. To wszystko!:)

Jakie efekty zaobserwowałam?
Przede wszystkim jędrniejsza skóra, napięta oraz super nawilżona i taka miękka. Ponad to regularne peelingi pomagają mi w walce ze wrastającymi włoskami na nogach.

Oczywiście dla lepszego efektu możemy stosować specjalne preparaty na przykład Guam czy produkty Bingo Spa.

A Wy jakie macie domowe sposoby radzenia sobie z cellulitem?:)

3 komentarze:

  1. Lubię, gdy skóra nabiera jędrności po pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka robiła sobie taki zabieg. Z cellulitem to jest ciężka sprawa. Warto dużo się ruszać. Podobno pomaga pływanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zgadzam się z Tobą, że ruch jest bardzo ważny, ale warto wspomagać się także zabiegami :)

      Usuń