wtorek, 2 sierpnia 2016

Tusz do rzęs Wonder Lash The One Oriflame

Dziś przedstawiam Wam kolejny tusz do rzęs, który okazał się moim hitem :) Poprzednio chwaliłam tusz Lovely, o którym możecie poczytać tu (klik), w międzyczasie wypróbowałam kilku tuszy, zarówno tych droższych jak i tańszych. Od kiedy wyrobiłam sobie całoroczną zniżkę do Oriflame postanowiłam spróbować ich perełek, które podbijają serca wizażanek oraz konsultantów:)

Przedstawiam Wam tusz do rzęs Wonder Lash The One 



Zalety:

- silikonowa szczoteczka, która doskonale rozczesuje rzęsy
- wyprofilowany kształt szczoteczki oraz krótkie i długie wypustki, najpierw tymi krótkimi wypustkami malujemy rzęsy takim ruchem zygzakowatym (lewo-prawo), podnosi nam to rzęsy oraz delikatnie pogrubia, następnie tymi długimi wypustkami malujemy już normalnie, wyciągając rzęsy ku górze.
- bardzo trwały, sprawdził mi się zarówno w upalne dni jak i na imprezach czy to w klubie czy na weselu, nie osypuje się, nie spływa, nic się z nim nie dzieje



Jak widzicie na zdjęciu, efekt jest niesamowity :) Na żywo wygląda to jeszcze ładniej, taki efekt sztucznych rzęs:)

Cena produktu to 37,90 zł, często jest w promocji jak teraz za śmieszą cenę 19,99 zł. 
Cena z kartą zniżkową to 15,96 zł.

Jeśli macie ochotę wyrobić sobie taką zniżkę na cały asortyment - dajcie znać w komentarzu lub na maila, wytłumaczę jak to działa:)




1 komentarz:

  1. Efekt robi wrażenie, bardzo mi się podoba :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń