piątek, 15 stycznia 2016

Nowy Rok = nowe postanowienia - włosy :)

Witajcie w Nowym Roku :)
Mam nadzieję, że przywitaliście go dobrze i wszystkie Wasze życzenia i marzenia się spełnią:)
Przez jakiś czas na blogu była cisza, narosło trochę spraw prywatnych i zawodowych, które skutecznie odsunęły mnie od blogowania, ale starałam się za to na bieżąco śledzić Wasze poczynania i zachwycać się Waszymi pomysłami. Na szczęście wszystko się w miarę unormowało i wracam do Was, mam nadzieje, że z regularnymi wpisami.

Dzisiaj wpis włosowy:)

Podcięłam swoje włosy kilka cm, przez chwilę przeszło mi przez myśl czy nie skrócić ich jeszcze bardziej, ale w końcu zdecydowałam się na taką długość jaką możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Przyznaję się, że zaniedbałam strasznie swoje włosy, końcówki zaczęły mi się rozdwajać, były przesuszone i strasznie niesforne. Chcę wrócić do regularnego olejowania, a przede wszystkim dopieszczania ich maseczkami z drożdży, żółtka i nafty:) Zaczęłam również wcierać kozieradkę, która kiedyś przyniosła u mnie niesamowite efekty, liczę na powtórkę :)

A czy Wy macie jakieś swoje postanowienia?:)

11.01.2016 r.




14.01.2016 r.



1 komentarz:

  1. Zazdroszczę ci włosów, szczególnie ich gęstość. Ja planuję w nowym roku także częściej olejować i używać masek do włosów

    OdpowiedzUsuń