niedziela, 18 października 2015

Krem nawilżający diy

Kochani, mam dla Was przepis na krem nawilżający, który powinien sprawdzić się dla każdego rodzaju skóry. Stosuję go już ok 2 miesiące i jestem bardzo zadowolona.
Nawilża, uelastycznia skórę, nie zapycha, nie podrażnia, dobrze się wchłania, sprawdził się u mnie pod podkład mineralny, więc za to duży plus:)



Składniki na około 30 ml kremu:

FAZA A (OLEJOWA):
- olej arganowy  2,1 g
- olej ze słodkich migdałów  3,1 g
- olej konopny  0,8 g
- cosmedia  0,7 g

FAZA B (WODNA):
- woda  17 g
- ekstrakt z banana  2,4 g
- gliceryna  1,2 g
- aloes  2,6 g

FAZA C (DODATKÓW):
- potrójny kwas hialuronowy 1,5 %  1 g
- FEOG  5 kropli

PRZYGOTOWANIE:
Zaczynam od fazy A - łączę oleje i dodaję cosmedie. W fazie B - rozpuszczam ekstrakt z banana w wodzie, dodaję glicerynę i aloes, dokładnie mieszam.
Następnie fazę B pomału wlewam do fazy A, cały czas mieszając. Na końcu dodaję kwas hialuronowy i konserwant. Wszystko jeszcze raz dokładnie mieszam i gotowe:)

Cudowny krem zarówno na dzień jak i na noc;)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny krem i świetna konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym taki wykonała :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam jeszcze sama kremu, może kiedyś wykorzystam Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku wydaje się, że to czarna magia, ale nie jest to takie skomplikowane;) fajna zabawa, polecam :)

      Usuń
  4. Kremu jeszcze nie robiłam sama :)

    OdpowiedzUsuń