czwartek, 20 sierpnia 2015

Organizer na biżuterie diy


Przyznaję bez bicia, że biżuterii mam za dużo...szczególnie kolczyków..takich kolorowych, pięknych, co wołają  "kup mnie!kup mnie!" ;P Tak więc postanowiłam stworzyć dla nich miejsce, bo nie kupię takiej szkatułki, która sprostałaby moim wymaganiom ;)

Do stworzenia swojego organizera potrzebujemy:
- styropian
- materiał do obicia
- zszywasz "pistolet"

1. Wycinamy kawałek styropianu wg własnego uznania (prostokąt, kwadrat, trójkąt itp) ;)


2. Owijamy naszym materiałem i strzelamy z pistoletu, by to wszystko się trzymało


3. Z tyłu nie wygląda to ciekawie...


4. Ale z przodu już jest lepiej:)


5. Wystarczy go teraz wkomponować w swoją szufladkę


6. I "wcisnąć" kolczyki :)


Proste, prawda? W końcu jestem w stanie odnaleźć parę kolczyków w bardzo szybkim czasie, a nie przekopywać szuflady, bo gdzieś widziałam drugi kolczyk, bo gdzieś tu przecież musi leżeć...:P



1 komentarz: