poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Eye linery lovely i mój sposób na kolorową kreskę:)

Uwielbiam kolorowe kreski:)  Moja miłość do eye linerów lovely zaczęła się od zielonego przyjemniaczka, potem do rodziny dołączył cudowny niebieski  i pudrowy róż:)



Piękne, intensywne kolory, nie ścierają się i potrafią przetrwać ze mną cały dzień, jak się pomaluję nimi rano to wieczorem wyglądają dokładnie tak samo. Jestem zachwycona, że za tak niską cenę udało mi się kupić tak dobre produkty:)


Kosztują mało, bo ok 8 zł !!

A jaki jest mój sposób na kolorową kreskę?
Biorę kredkę o kolorze zbliżonym do koloru naszego eyelinera, którego będziemy używać i rysujemy dość grubą kreskę.


Następnie dzielimy sobie tą naszą kreskę na połowę wzdłuż i dolną część zaznaczamy na czarno, 


a górną poprawiamy swoim kolorowym eye linerem.



Ot, cała filozofia:) Ja się tak uczyłam rysować kreski,a teraz, kiedy mam już wprawę, nie używam kredki, więc jak widzicie, kilka razy spróbujecie i będzie wychodzić:)





1 komentarz: