niedziela, 5 lipca 2015

Odbudowujący balsam - maska łopianowa do włosów Elfa Pharm

Dzisiaj zaprezentuję Wam produkt, z którym moje włosy (klik) bardzo się polubiły i który chętnie kupię ponownie. Mowa tu o odbudowującym balsamie - masce łopianowej do włosów firmy Elfa Pharm


Skład jak dla mnie bardzo ciekawy:)


Moja opinia:
pierwszy efekt, który rzucił mi się w oczy to lepszy skręt. Dawno nie miałam takich loczków, także wielki plus ode mnie właśnie za to:) Ponad to włosy dobrze się układają, są miękkie, puszyste, chciałoby się je tylko dotykać:) Do plusów zaliczę też niską cenę i nawet dobrą wydajność. Lubię czuć, że na włosach "coś jest", jeśli chodzi o maski/odżywki, dlatego jej sobie nie żałowałam. Mimo dość rzadkiej konsystencji starczyła mi na jakieś 15 użyć.
Wydaje mi się, że dzięki temu balsamowi zredukowałam też wypadanie włosów:)

Balsam wypróbowałam w różnych kombinacjach, zarówno solo jak i mieszając z innymi produktami.

Cena: ok. 12 zł/200 ml
Ja kupiłam w promocji za jakieś 8 zł w Rossmannie

Dostępny jest jeszcze szampon i serum i chyba się na nie skuszę:)


Łagodny szampon + balsam solo

Najpierw zrobiłam maskę z żółtka, drożdży, miodu i nafty, umyłam delikatnym szamponem, później balsam


Balsam zmieszany z drożdżami i odrobiną nafty


Przed balsamem zrobiłam laminowanie











3 komentarze:

  1. O jaaa Cięę! Ale masz przepiękne włosy! Aż mi się łza w oku zakręciła, że moje ścięłam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i powiem Ci, że czasem też mam ochotę je ściąć na bardzo krótko:P

      Usuń
  2. Wow ja sie zgadzam z Anią cudne włosy ze hej!!Marzenie

    OdpowiedzUsuń