środa, 10 czerwca 2015

Czekoladowo-pomarańczowy balsam do ust

Kocham kosmetyki, które są łatwe w wykonaniu, dają efekty, do tego pięknie pachną, a jeszcze lepiej smakują! :)

                                   

Do wykonania takiego balsamu do ust potrzebujemy:
- 1 gram wosku pszczelego
- 2 gramy czekolady gorzkiej
- 2 gramy olejku ( u mnie ze słodkich migdałów)
- 2 krople gliceryny
- 3 krople olejku pomarańczowego

Najpierw roztopiłam wosk, potem dodałam czekoladę, następnie olejek i glicerynę. Wszystko topiłam na łyżce nad świeczką. Proste, prawda? :)


Uwielbiam ten balsam! Co chwilę robię tzw. "dzióbka" i wącham swe usta albo je oblizuję :P


10 komentarzy:

  1. Cudo!!! U mnie taki słoiczek zszedłby w ciągu godziny!!! Mniam! Będę dziś go robić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Mam wszystkie składniki, ale dopiero zrobiłam pomadkę, więc się wstrzymam z eksperymentami :)
    A gdzie ta pomarańcza? :D Dodałaś może olejku eterycznego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dzięki, zapomniałam dopisać do składników, że dodałam olejek:)

      Usuń
  3. Chyba czas zainwestować w półprodukty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że zaraz po nałożeniu bym go zlizała.

    OdpowiedzUsuń