sobota, 21 marca 2015

Nawilżający krem na dzień diy

Cześć :)
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami przepisem na krem nawilżający. Metodą prób i błędów stworzyłam krem jak dla mnie idealny, ponieważ sprawdził się nie tylko jako krem na dzień i dobrze nawilżał, ale również dobrze współgrał z minerałami ;)


Składniki:

FAZA A:
- olej z orzecha włoskiego 7,2 g
cosmedia 1,2 g

FAZA B:
- woda 40 g
- wit. B3 1g
- mleczko pszczele w glicerynie  3,5 g
- konserwant 0,4 g

FAZA C:
- kwas hialuronowy  1,5% 1,2 g
- wit. E 1,5 g
- mleczko owsiane 1,2 g

Przygotowanie:
fazę B delikatnie podgrzewamy, aby konserwant się rozpuścił (do 40°), następnie fazę B wlewamy do fazy A, mieszamy, aż wszystko się połączy i uzyskamy odpowiednią konsystencje. Dodajemy składniki fazy C, po każdym mieszając.

Krem super się rozprowadza, szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną. Stosowałam go na dzień, pod makijaż mineralny i w tej roli sprawdził się idealnie :)

Wykonanie jest banalnie proste, oczywiście można modyfikować przepis według własnego uznania :)

Zachęcam do próbowania i stworzenia własnego idealnego kremu, każda cera jest inna i ma inne potrzeby, także nie bójcie się kombinować i próbujcie oraz dzielcie swoimi odkryciami :)

Pozdrawiam, 
Tyna
:)

3 komentarze:

  1. świetny przepis!!! Pozdrawiam kasia u mnie przepis na zel dzis zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super krem! Jak skończę swoje emulgatory, kupię koniecznie tą cosmedię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem z niej zadowolona i na razie jest moim nr 1 :)

      Usuń