sobota, 7 lutego 2015

Słoik - skarbonka - metoda decoupage

Moje pierwsze decoupage - skarbonka zrobiona ze zwykłego słoika, robi wrażenie? Tak niewiele trzeba do jej wykonania:) Zaczynamy!


Przygotowujemy sobie wszystkie narzędzia pracy: farby, klej, pędzle, serwetki oraz słoik.
Zaczynam od umycia słoika, ponieważ nie miałam papieru ściernego to odtłuściłam go i dodatkowo oczyściłam tylko spirytusem. Słoik pokrywamy białą farbą, w zależności jaki efekt chcemy uzyskać tyle warstw nakładamy, u mnie były to 2 warstwy. 




 Przymierzamy nasz wzór oraz wycinamy elementy.




                         

Rozcieńczamy klej z wodą i maczając z roztworze pędzel przenosimy go na serwetkę, starannie i delikatnie przyklejając ją do słoika.

                                  



 Na koniec wystarczy wszystko zabezpieczyć bezbarwną farbą i gotowe.



Proste, prawda? :)


1 komentarz: