środa, 21 stycznia 2015

Tusz do rzęs Lovely


Cześć;)

Dziś mam dla Was recenzje taniego tuszu do rzęs
 Lovely - Pump up.

Kosmetyk ten wylądował u mnie przez przypadek, długo nie zastanawiała się nad wyborem, skuszona niską ceną i silikonową szczoteczką, która najlepiej się u mnie sprawdza, po prostu go wzięłam.

Największym plusem
 jest to, że nie skleja rzęs:) Nigdy mi się nie zdarzyło, żebym kupiła nowy tusz i już od pierwszego nałożenia rzęsy były ładnie wyczesane, a ilość tuszu odpowiednia.






Szczoteczka jest wyprofilowana, zakrzywiona w łuk - daje to podkręcenie rzęs.

  







Takie efekty można uzyskać za pomocą tego tuszu. Dałam tylko jedną warstwę.




Tusz kupimy w Rossmannie za 8,99 zł.

Z pewnością kupię go ponownie, bo cena niska, a efekt bardzo mi się podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz